09 November 2010

Tokojut kau???

Haish bersawang dah nampaknye blog nih...
Mau taknye da bape bulan tak update...ceh dasar pemalas...
ha3 rasenye sume orang pun tahu kot aku memang x rajin so no wonder lah kan..

Okay the last time I wrote in my blog is when I'm still listed as UniSZA student kalau tak silap semester dua tahun 1...weh terlampau lame dah tu, sekarang aku dah tak study dekat UniSZA (mak aih susah tol jap capital letter jap tak). Aku dah quit dah pun lepas setahun study dekat sana. Boleh la nak cakap-cakap Ganu sket ye dop. Nak kate hebat tu tak tapi kalau amik exam boleh la kot B-. Jadilah tu ye dop?

Reason kenapa aku quit?
1)Putus Cinta?
2)Gadoh dengan kawan?
3)Penat main rugby untuk setiap game UniSZA ?
Jawapannya, sebab aku diterima oleh USM nak jadi student dia. Tu je xdek sebab lain dah.

Ramai gak persoal kenape aku apply USM sedangkan dah habis setahun kat UniSZA tu. Eh2 suka hati la nak apply lain, ha3 (gelak chumel). Jawapan aku mudah saje, bak kate pepatah 'Hujan emas di negeri orang, Hujan batu di negeri sendiri, sedap lagi nasi kandar kar negeri aku'. HAHAHAHAHAHAHAHAHA

So sekarang aku dah jadik Junior balik, belajar dari mula tahun 1 macam budak2 lain gak. Tak ramai pun tahu aku dah masuk U lain before masuk USM ni, malas nak cerita nanti banyak tanya. Aku pun x berapa kenal sangat budak2 course aku sebab aku daftar lambat sangat (minggu ke 6 sebab aku tukar course English Professional ke Masscom) nasib baik ada budak 1 batch masa aku wat diploma aku dulu dalam Masscom so ada apa2 aku dengan dia jelah. Budak tu nama Syafiq, masa diploma gitu-gitu je dengan dia tapi sekarang okay la rapat aku dengan dia (I'm still into woman although we are close)

Eh2 dahla, cukop dah ni untuk entry kali ni, nanti2 aku update lagi. petang kang kul 2.15 ada exam ni kul 9.30 pg baru nak tido.

For BEN student and all UniSZA friend good luck guys, live on, one day we meet again.

Thats all for now, later

Please don't hold your breath <3

No comments:

Post a Comment