18 July 2012

Diari cuti semester 2012

Gua dapat kerja part time kt kiosk di KMPP. Gua happy la sebab gua pergi balik kerja dengan mama gua so gua tak payah keluarkan duit minyak. Makan minum gua pun gua bedal kat kiosk tu je. Memang sangat berbaloilah kerja part time gua kali ni!

Gua dapat kerja pon sebab gua kenal pekerja-pekerja kat situ. Semua pun member-member gua tatkala gua masih pakai uniform sekolah lagi. Tapi diaorang bukan lekeh-lekeh, masing-masing ada ijazah dalam bidang kulinari. Gua je dok tunggu ijazah kewartawanan gua yang tak habis-habis lagi ni, haish.

Disebabkan gua ada experience kerja kafe, gua pun ditugaskan membuar burger dengan sorang lagi kawan gua dari pukul 8 pagi sampai 5 petang. Gila babe, sampai pukul 1.30 je dah 150 biji burger kami buat. Kalau berniaga sendiri, dengan macam ni punya sale, mungkin cukup 3 bulan gua masuk meminang Husna terus atau beli IPhone 5. Undecided lagi.

Later,

Don't hold your breath.





No comments:

Post a Comment